2012. augusztus 9., csütörtök

Személyes születésnap szám



Az a nap amelyen születtél nemcsak azt árulja el milyen vagy a hétköznapokban, hanem megmutatja melyek a szerencsenapjaid. Ezen kívül még sok más érdekességet is megtudhatsz az alábbi összeállításból!

Egyes a születési száma mindenkinek, aki bármely hónap 1-én, 10-én, 19-én vagy 28-án született. Az Egyes férfias, kezdeményező erőt és vezetői képességet jelent. Nézetei egyéniek és nagyon határozottak. Független, öntörvényű és hatalomra vágyó személyiség. Diszharmonikus esetben azonban önhitt, hiú, nyakas, vagy túlzottan befolyásolható lehet, nem meri felvállalni a vezetést, hiányozhat belőle az önuralom.
A Szerencsenapja a vasárnap és a hétfő, bolygója a Nap. A színe az arany. Gyógynövényei: a kamilla, levendula és a verbéna.

Kettes a születési száma mindenkinek, aki valamely hónap 2-án, 11-én, 20-án, vagy 29-én született. A szám befogadást, nőiséget, intuíciót jelöl. Akinek ez a száma az kedves, alapvetően békeszerető természetű, jól alkalmazkodik, mások nézőpontját is belátja. A Kettesnek erősek és jók a megérzései, ráadásul rendkívül szolgálatkész is. Rossz tulajdonságai lehetnek a túlzott érzékenység, gyakran szeszélyes, félénk, nem hallgat eléggé a belső hangjára, beletörődő.
Szerencsenapja a hétfő, bolygója a Hold. Színe az ezüst, a fehér, és a zöld. A Kettessel harmonizáló gyógynövények a cickafark, a borsmenta és a citromfű.

Mindenkinek  Hármas a születési száma, aki bármely hónap 3-án, 12-én, 21-én vagy 30-án született. A Hármast a kommunikáció, az életöröm, a pezsgés és mozgékonyság jellemzi. Akinek ez a születési száma, az jó tanító, meg tudja mutatni az élet napos oldalát mindenki számára. Ő a társaság központja, szeret sokat beszélni. Ezzel szemben a Hármas nagyhangú és pletykás, hiú, kapkodó is lehet, aki nem tűri a kritikát.
Szerencsenapja a csütörtök, bolygója a Jupiter. Színe a lila, mályva és türkizkék. Gyógynövényei a zsálya, a menta és zsurló.

Négyes a születési száma mindenkinek, aki bármelyik hónap 4-én 13-án, 22-én vagy 31-én született. A Négyes a gyakorlatiasság, rend száma. Renkívül jó a kézügyessége, mindig rendszert teremt maga körül. Lassan, de mindig eléri a célját, kitartóan és keményen dolgozik. A Négyes hűséges és hagyománytisztelő. Ennek ellenére lehet dühöngő, önfejű, rugalmatlan, hízásra hajlamos, dogmatikus, és munkamániás.
Szerencsenapja a vasárnap, a szombat és a hétfő, bolygója a Föld és az Uránusz. Színe az ibolya, a kék és a szürke. Gyógynövényei a zsálya, a csalán és az akác.

Mindenkinek Ötös a születési száma, aki bármely hónap 5-én, 14-én vagy 23-án született. Az Ötöst fokozott szabadságszeretet és függetlenség jellemzi, könnyen köt barátságokat. Nem bírja a korlátokat, vonzódik mindenhez ami nem megszokott, extreme. Akinek ez a születési száma, annak fontos hogy megtalálja életében a középutat. Ennek ellenére az Ötös lehet feledékeny, szószátyár, önző, kétszínű is, sőt, szélhámos, aki több vasat tart a tűzben.
Szerencsenapja a szerda, bolygója a Merkúr. Színe a szürke, a fehér és a sárga  Gyógynövényei a kakukkfű és az édesgyökér.

Hatos a születési száma mindenkinek, aki valamely hónap 6-án, 15-én vagy 24-én született. A Hatos családcentrikus, harmóniára törekvő ember, intelligens és romantikára hajlamos. Fontos számára, hogy esztétikus tárgyak vegyék körül. Nyugodt, barátságos és házias. Gondolkodása elvont, élénk a fantáziája. Ezzel szemben lehet féltékeny, túl érzéki, csak a látszatot veszi észre, önbizalom hiányos, merev.
Szerencsenapja a péntek, bolygója a Vénusz. Színe a zöld, a kék és a lila. Gyógynövényei a menta és a vasfű.

Mindenkinek, aki 7-én, 16-án, vagy 25-én született, a Hetes a születési száma. A Hetes szókimondó, szeret elmélyülni abban, amit csinál. Vonzódik az alternatív dolgokhoz, erős az intuíciója. Vigyázz, nehogy a változó hangulataid befolyása alá kerülj! Ezzel szemben, ha ez a születésnap számod, lehetsz nemtörődöm és közönyös. Olykor hajlamos vagy a túlzott kritikára.
Szerencsenapja a hétfő, bolygója a Neptun. Színe a tengerzöld, a rózsaszín, és a zöld árnyalatai. Gyógynövényei a levendula és a borsmenta.

Mindenkinek Nyolcas a születési száma, aki bármely hónap 8-án, 17-én vagy 26-án született. A Nyolcasnak remek üzleti érzéke van, jól meglátja a sikeres üzlet lehetőségét, kreatív, sokszor tesz szert nagy hatalomra. Igazságos, de szigorú, nem csak önmagával, hanem másokkal is. Akinek ez a születési száma, annak meg kell tanulnia őszintén adakozni. Negatív esetben lehet merev, rideg, fukar, fösvény és kicsinyes is.
Szerencsenapja a szombat, bolygója a Szaturnusz. Színe a fekete, a sötétszürke, a barna. Gyógynövényei a bodza, a pásztortáska és a zsálya.

Mindenkinek, aki bármely hónap 9-én, 18-án, 27-én született a Kilences a születési száma.  A Kilencesnek jó elemzőképessége van, szeret segíteni a gyengéken a rászorulókon. Öntudatos, elszánt, jók a megérzései. Veleszületett bölcsességgel bír, mely minden szituációban támogatja. A kilenc humanitárius szám. Akinek ez a születési száma, az lendületes, gyors, jó vezető. De lehet akaratos, agresszív, önhitt, vakmerő, kegyetlen is, akinek súlyos megfelelési kényszere van.
Szerencsenapja a kedd, bolygója a Mars. Színe a vörös, a kék, a fehér. Gyógynövényei a csalán, a szennalevél és a cickafark.
Érdemes megkeresni az adott számnak megfelelő Tarot-kártya lapot, és elolvasni annak jelentését is. A számmisztika és a Tarot szoros kapcsolatban állnak egymással, a kettő együtt teljesebb képet ad saját magunkról.



Nincsenek megjegyzések: